Saturday, October 23, 2010

dua hati yang terluka

Mahu aku menjerit pada malam
jangan tinggalkan aku....
kerana hanya malam yang berbintang
Mahu aku bercerita tentang cerita semalam
Indahnya erti sebuah kerinduan
Malam-malam ku indah dengan kehadiran
bayangan cerita semalam
saat aku menadah rindu 
rintisan embun mulai 
membasahi belukar hati
Siang.....mampukah kau memberi aku 
erti sayang...
mampukah kau membelah jiwa ini
menjadi aku kembali....
nyatakanlah...nyatakanlah.......!!!!
Hati yang tersentuh......
Jiwa yang tertangis
Menghela nafas panjang tak berpenghujung
Ku tarikan jari-jemari di dada siang ini
agar harapan akan menjadi satu kenyataan
Rindu,sepi dan air mata...
melukai dua hati.....
salah sapa....?
aku kah ......?
atau siapa hingga dua hati terluka...


by...Moon





No comments:

Post a Comment